Čestitka

cestitka2014.jpg

Upis korisnika(login)

 

Libero Hosting web VPS www.liberohosting.com

Hrvatski Pravoslavac Korice

Prodaja kuće u Murteru

www.udbina.com

 

Križ Hrvatske Pravoslavne Crkve

Brojač Posjeta

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDanas297
mod_vvisit_counterJučer863
mod_vvisit_counterOvaj Tjedan3275
mod_vvisit_counterProšli Tjedan5139
mod_vvisit_counterOvaj Mjesec9883
mod_vvisit_counterProšli Mjesec25714
mod_vvisit_counterUkupno2465393

Trenutno na stranici: 8
0 198.143.37.4
,
0

Pristupnica

Pristupnica

                             SvMihovil    Isus     Bogorodica
NA LJUTU RANU - LJUTU TRAVU PDF Ispis E-mail
Ocjena: / 2
LošeOdlično 
HPZ - Aktualnosti
Urednik Administrator   
Ponedjeljak, 26 Rujan 2011 18:50

 

NA LJUTU RANU - LJUTU TRAVU
 
Neadekvatan odgovor Hrvatske vlade na srpske optužnice protiv
hrvatskih branitelja.
Čini nam se da u Hrvatskoj vrhuški još ne shvaćaju da žive u
Nezavisnoj Državi Hrvatskoj, ili, kako ju je Dr. Tuđman zvao u
Neovisnoj državi Hrvatskoj. Odgovarati Zakonom protiv Zakona jedne druge nezavisne države Hrvatske - u ovom slučaju
Srbije je isto što i skijati se po lanjskom snijegu.
Ne može se Zakonom- na Zakon druge države ratovati
na teritoriju druge države.
To što Srbi procesuiraju naše državljane za počinjene
ratne zločine nad ljudima iste državnosti
je blasfemija. Nu, znajući kakav kretenizam vlada u hrvatskom
pravosuđu, Srbima nije bilo teško podignuti optužnice protiv ljudi
(bivših zarobljenika JNA) Republike Hrvatske. Najprije su ih kao
zarobljenike dobro izmučili, a neke od njih i pod teškim  mukama
prisili na priznanja, za djela koja oni nisu počinili. I sve to, opet,
u vrijeme tobožnje dobre suradnje dvaju predsjednika susjednih
zemalja, Srbije i Hrvatske.

Nije čak isključeno da te suradnje između predsjednika Srbije
Tadića i predsjednika Hrvatske Ive Josipovića i nema. Na liniji
Stvaranja nove Jugoslavije ili ti Zapadnog Balkana obojica su upregli
sve svoje autoritativne silnice, kako bi uvjerili oba naroda (srpski i
hrvatski) da im je i dalje živjeti u jednoj zajednici, jednoj državi,
ma kako se ona zvala.

Srbi to rade na vrlo originalni način. Koriste svaku manjkavost i
šupljinu hrvatskih Zakona u kojeg upadaju kad god im se pruži prigoda za to. Ovog puta, pronašli su presude bivše vojske propale
Jugoslavije, te kao njihovi sljedbenici ponavljaju optužnicu JNA i
osuđuju, bez ikakovih dokaza, 42 hrvatska državljanina. I gle sad
čuda? Optužnice podižu za strane državljane koji su tzv. djela
počinili u svojoj zemlji i nad svojim sugrađanima Nezavisne države Hrvatske.
Pitamo se?

Ima li toga igdje u svijetu?
Odmah odgovaramo da itekako ima. Predsjednica vlade RH Jaca
Vlaisavljević - Kosor odgovara na sramne optužnice srpske vlade,
također, šupljim Zakonom, koji ne pije vodu. Za razliku od presuda
srpskog pravosuđa koji mogu biti primjenjivi, ako se raspiše
međunarodna  tjeralica za osuđenicima. U tom slučaju stranci mogu
isporučiti osuđenike (ako ga uhvate na teritoriju svoje države) i
isporučiti izravno onoj državi koja je raspisala tjeralicu. Za protu
akciju u ovom slučaju druga zemlja više nema. Prema tome ovaj Zakon, kojeg je najavila predsjednica Jaca, može se objesiti
mačku o rep ili u najboljem slučaju vrla prezidentica Jaca
može sa tim Zakonom obrisati svoju guzicu.
Adekvatan odgovor na presudu suda iz RS postoji - i to vrlo efikasan.
U Hrvatskoj već postoji Zakon o ABOLICIJI ratnih zločinaca, a među
aboliranim  srpskim pobunjenicima - državljanima RH, nekoliko stotina već osuđenih za ratne zločine.
Postavljamo sad pitanje našoj predsjednici vlade, zašto nije
predložila novi Zakon kojim se ukida Zakon o oprostu ili barem oprost onim ljudima koji su, evidentno već počinili zločin
nad vlastitom državom i nad  sugrađanima iste države?
Po našem mišljenju treba donesti Zakon o revidiranju
Zakona o oprostu te po hitnom postupku odmah uhititi barem 100
već osuđenih hrvatskih pobunjenika, pa neka bude TUK - NA UTUK.
Imamo i konkretni prijedlog. Hitno uhititi dopredsjednika Uzelca,
zatim zastupnike Gajicu, Stanimirovića, Đžakulu itd...itd..
U svakom slučaju, početi od njih kao "kapitalaca".

Evidentno je, u ovom momentu Hrvati imaju bolju šansu da odgovore Srbima istom mjerom koju oni nude.
Stoga pozivamo sve branitelje da  udruženi naprave pritisak
na Vladu RH i to ne verbalno piskaranjem, već javnim
prosvjedom ispred zgrade Vlade.

Sad il' nikada,  druge alternative nema!!
Zadar, 25. Rujna 2011.g.
Ivo Matanović
Predsjednik Udruge Hrvatskih pravoslavnih vjernika
*********************************************************
SA ZADOVOLJSTVOM PRENOSIMO...
sa portala www.dragovoljac.com 23 komentara na gore citirani tekst. Koliko smo popularni i tematski vjerodostojni govore ovi komentari koji su se dogodili za samo 24 sata od objavljivanja teksta - istodobno na ovom portalu i portalu Dragovoljac. Nismo uspjeli pregledati i druge portale pa vam ne možemo ni to komentirati.
U svakom slučaju čitajte nas i dalje i pišite komentare.
Vaš urednik
*********************************************************

+13 #1 Riki 2011-09-26 19:14

Upravo tako!
Napisah nedavno u komentaru povodom Marićeve osude:
Da su "naši" zaista zainteresirani za pravedno raščišćavanje računa sa Srbijom i povratak minimalnog kredibiliteta Hrvatske države na domaćem i međunarodnom planu, iskoristili bi priznavanje današnje Srbije da je pravni slijednik agresorske velikosrpske Jugoslavije iz vremena Miloševića. Naime, priznavanjem sudskih materijala JNA, priznaju i kontinuitet njezine agresivne uloge od devedesetih do danas.

Tako je Hrvatska dobila pravno-diplomatsku podlogu za smatrati kako je i dalje izložena agresiji Srbije te se legalni i legitimno obraniti od njihovih boraca u HZrvatskoj i inozemstvu.

Naravno, Zakon o oprostu postaje neutemeljen i izvan snage, a uhititi treba sve na koje se sumnja da su uključeni u agresiju, a sve temeljem srpskog priznavanja kontinuiteta svoje ratne politike.


Citat

#2 MIJO F 2011-09-26 19:34

Opet se sklapaju brakovi katoličko-pravoslavni.i normalno???..opet u pravoslavnoj crkvi,bez obzira s koje strane muške ili ženske ulazi u brak Hrvat-ica,a znadete li kako će se upisati djeca na krštenju..normalno??..opet Srbi..MFP!

#3 Ivo Matanović 2011-09-26 20:25

I kao autor ovog gore objavljenog teksta, moram se i sam uključiti u komentare.Zabrinjavaju me branitelji koji ne vide, il' neće da vide brzo rješenje ovog slučaja. Sve to sami mogu napraviti. Bio sam jasan. Oreganizirano doći pred pred zgradu vlade i tražiti da se, adekvatno presudi srpskoj, postupi na isti način. Uhititi stotinjak tzv. Srba koji su već osuđeni, a abolicijom pomilovani, i strpati ih u uze (zatvor) i problem je riješen. I u samom ratu razmjenjivali su se zarobljenici, pa zašto u oovom slučaju ne bi i presude. U ovom slučaju Hrvatska ima prednost.

#4 Ivo Matanović 2011-09-26 20:35

Mijo, nisi u pravu. Ovbdje se radi o Hrvatima-pravoslavcima.Na popisu 2001.g. 11.400 pravoslavaca, bivših tzv srba, upisali su se kao Hrvatski pravoslavci. Na ovom popisu očekuje se brojka preko 40 tisuća. U Zadr, Šibeniku, Splitu ima cca 10.000 bivšihj tzv Srba i nitko od njih ne ide u pravoslavne srpske crkve. Idu u katoličke. Da imaju na raspolaganju Hrvatsku pravoslavnu - išli bi tamo. Čitaj malo detaljnije portal www.hrvatskipravoslavci.com pa ćeš se uvjeriti da nisi u pravu...

+9 #5 MIJO F 2011-09-26 21:00

Citat Ivo Matanović:

Mijo, nisi u pravu. Ovbdje se radi o Hrvatima-pravoslavcima.Na popisu 2001.g. 11.400 pravoslavaca, bivših tzv srba, upisali su se kao Hrvatski pravoslavci. Na ovom popisu očekuje se brojka preko 40 tisuća. U Zadr, Šibeniku, Splitu ima cca 10.000 bivšihj tzv Srba i nitko od njih ne ide u pravoslavne srpske crkve. Idu u katoličke. Da imaju na raspolaganju Hrvatsku pravoslavnu - išli bi tamo. Čitaj malo detaljnije portal www.hrvatskipravoslavci.com pa ćeš se uvjeriti da nisi u pravu...


..ma da Ivo,itekako sam u pravu,ali ne glede statistike(ma to je prekrasno i to ja znadem..zato se i ide u autokefalnost HPC.e,jer i poslije tebe to će djelo nastaviti netko drugi..živ mi bio bar do 100-te :)..nego samo iskustveno i na terenu vidljivo..u desetak slučajeva,a moj koment. se na to odnosi...Vitomir(Srbin) oženio prelijepu Marinu(Hrvaticu ) čin sklapanja braka u SPC-i,dragog prijatelja V.B. sin ženi(a udaje se(zeti),a mi to zovemo udajom za Snježanu iz Mirkovaca..na 10 dvoje,na 100-20-etero,a na 1000..200-ine..nije li to 20%?S Vitomirom sam dobar(ma obični šumski radnik) i pitam ga u "bebe" zašto tako?..imaš šansu da ti djeca asimilacijom u prvom koljenu budu Hrvati..samo se nasmijao,a ako je neuk,što znadem da je,itekako ih netko glede toga izvanredno educira.Normalno da će djeca kad odrastu pisati se Hrvatima,kao kod Đ.Domazeta..i naše Hrvatice(ali samo po rođenju)Đuro je tj.hendikepiran i četnišvo nije barem kao žena mu manifestirao,a kako je mislio?..djeca još '81.jugosloveni,'91 Hrvati,2001.Bošnjaci,a 2011?...idem ja na portal budi bez brige..LP MFP!

#6 MIJO F 2011-09-26 21:07

Zaboravih..što me neugodno iznenadilo..po popisu 2001.u PSŽ..izjasnilo se 5600 Srbima(imaš na netu),a prije mjesec dana,neko glasovanje za lokalni ustroj vlasti 10300.Srba s pravom glasa u istoj Županiji!!! MFP!

+9 #7 hrvatica 2011-09-26 21:25

svakako podržavam hrvatsku pravoslavnu crkvu

#8 hrvatica 2011-09-26 21:55

Citat MIJO F:

Zaboravih..što me neugodno iznenadilo..po popisu 2001.u PSŽ..izjasnilo se 5600 Srbima(imaš na netu),a prije mjesec dana,neko glasovanje za lokalni ustroj vlasti 10300.Srba s pravom glasa u istoj Županiji!!! MFP!



to znači da su se u deset godina poduplali. nije dobro

#9 Ivo Matanović 2011-09-26 22:26

Cigane i Srbe u Hrvatskoj više nitko ne može prebrojiti.Na izborima ih ima više nego ih je ikada bilo u Hrvatskoj i na socijalnim davanjima također. Jaci i Sanaderu to je odgovaralo, jer su pomoću njihovog brojanja (srpskog) držali vlast i još i danas ju drže.Najvjerojatnije tako će biti i poslije izbora..

+9 #10 MIJO F 2011-09-26 22:37

Ma,da ne bih netko krivo shvatio?..ne radi se tu o prebrojavanju krvnih zrnaca..samo osjetim gdje se radi o VELIKOSRPSKOM programu..Bunjevci niču u Vojvodini k'o gljive poslije kiše,a što su to Bunjevci..ili Šokci u autonomnoj Vojvodini? MFP!

 

+10 #11 hrvatica 2011-09-26 23:06

ma ne radi se o prebrojavanju krvnih zrnaca, tko normalan ima nešto protiv srba koji su skupa s nama živjeli mirno i podnosili ratne strahote? ili protiv srba koji su se borili na našoj strani?
riječ je o onima koji su utekli pravo u vojsku krajine i njihovim obiteljima, a koji nam se masovno vraćaju. prepuna ih je hrvatska

#12 HSP_HOS 2011-09-27 01:02

@Ivo Matanović malo previše generalizirate oko Srba. Slažem se sa zadnjim postom cijenjene hrvatice.

+5 #13 mumu 2011-09-27 11:31

pa naš precednik je navodno vrsni pravnik pa me ne čudi onda i takvo dobro pravosuđe u nas. kakav učitelj, takvi i učenici.

+6 #14 From hell to cell 2011-09-27 15:47

Moram se ubacit u razgovor, zbog činjenice kako mi je Majka pravoslavne vjere, a njeni su roditelji, moj Did i baka umrli u Zagrebu prije 10-ak godina.

Did mi je u ww2 bježao od četnika jer im se nije htio pridružiti, a to je bilo i više nego dovoljno za pokušaj klanja ne samo njega, već i ostalih članova obitelji, ali neću dužit - smatrao je kako je Hrvatska njegova država, a već na početku srbijanske agresije Majka (koja me krstila u katoličkoj crkvi) mi je rekla: "sine, pa kakve ja veze imam sa srbijom? Tamo nikad nisam bila, niti ikad mislim ići".

(Ipak je poslije agresije jednom morala tamo otići, ali nevezano s ičim).

Uglavnom - s moje strane sva podrška g. Matanoviću i HPC.

Jer iako moj did i baka to nisu doživjeli, i nad grobom im je srao četnički pop, na dan kad će mi Majka morati biti pokopana - bit će pokopana kao ono kaj i jest: Hrvatica pravoslavne vjeroispovjesti - i na tome sam vam neizmjerno zahvalan.

Potpuno razumijem kako su za Hrvate pravoslavci koji u Hrvatskoj žive duže od nekoliko pokoljenja, a i dalje sami sebe drže srbima - upitni, ali mislim kako je Domovinski Rat već odvojio žito od kukolja - i kako se danas u svakome mjestu i gradu može reći tko je tko - i kaj.

Zato sve najbolje u vašem poslanju g. Matanović, jer vi ste ljudi Koji nakon toliko vremena NAPOKON U HRVATSKU UVODITE PRAVOSLAVNO KRŠĆANSTVO I VJERU U GOSPODINA BOGA, istovremeno iz Hrvatske istiskujući četničku nakazu zvanu spc.

+5 #15 I.Matanov ić 2011-09-27 19:26

# Gospodine 14 From hell to cell. Nije mi potpuno jasna tvoja želja. Ako si majku želiš sahraniti po pravoslavnom hrvatskom običaju, onda nam to javite da vam osiguramo našeg svećenika, koji će vam ispratiti majku na vječni počinak po HRVATSKIM PRAVOSLAVNIM OBIČAJIMA. Daj Bože da se to ne dogodi tako brzo.
Željeli bismo da stupite s nama u vezu. N aša adresa je na web portalu www.hrvatskipravosl avci.com- a možete se obratiti i direktno u Ilicu 421 kod Srećka Cvitanovića ( ako ste u Zagrebu naravno) ili na moju malenkost u Zadar- Trg Petra Zoranića 1 (sjedište udruge HPV)
Bog i Hrvati i Bog Vas blagoslovio!

Mail: hrvatskipravosl avcigmail.com

#16 hrvatica 2011-09-27 20:10

Citat I.Matanov ić: 

# Gospodine 14 From hell to cell. Nije mi potpuno jasna tvoja želja. Ako si majku želiš sahraniti po pravoslavnom hrvatskom običaju, onda nam to javite da vam osiguramo našeg svećenika, koji će vam ispratiti majku na vječni počinak po HRVATSKIM PRAVOSLAVNIM OBIČAJIMA. Daj Bože da se to ne dogodi tako brzo.
Željeli bismo da stupite s nama u vezu. N aša adresa je na web portalu www.hrvatskipravoslavci.com- a možete se obratiti i direktno u Ilicu 421 kod Srećka Cvitanovića ( ako ste u Zagrebu naravno) ili na moju malenkost u Zadar- Trg Petra Zoranića 1 (sjedište udruge HPV)
Bog i Hrvati i Bog Vas blagoslovio!



kad sam se posljednji put vidjela sa srećkom, nije mi rekao kako je i on u ovome, baš mi je drago. budem porazgovarala s njim

 

+5 #17 I. Matanović 2011-09-27 21:28

Zanimljivo, od 16 komentara, do sada pristigli na ovaj sajt, nema niti jednoga koji bi komentirao dio dole citiranog teksta. Čemu strah govoriti o konkretnome prijedlogu, kojim predlažem efikasne mjere odmazde. Sa Srbima se ne može drugčije razgovarati - (dvije glave sarpske za jednu hrvatsku) i stop.

"Imamo i konkretni prijedlog. Hitno uhititi dopredsjednika Uzelca, zatim zastupnike Gajicu, Stanimirovića, Đžakulu itd...itd..U svakom slučaju, početi od njih kao "kapitalaca"

 

+5 #18 hrvatica 2011-09-27 21:54

nemate komentara na to zato što se ovdje skoro svaki dan o tome piše i to isto predlaže, pročitajte malo po portalu

+2 #19 From hell to cell 2011-09-28 10:45

Citat I. Matanović:

Zanimljivo, od 16 komentara, do sada pristigli na ovaj sajt, nema niti jednoga koji bi komentirao dio dole citiranog teksta. Čemu strah govoriti o konkretnome prijedlogu, kojim predlažem efikasne mjere odmazde. Sa Srbima se ne može drugčije razgovarati - (dvije glave sarpske za jednu hrvatsku) i stop.

"Imamo i konkretni prijedlog. Hitno uhititi dopredsjednika Uzelca, zatim zastupnike Gajicu, Stanimirovića, Đžakulu itd...itd..U svakom slučaju, početi od njih kao "kapitalaca"



O tome je napisana već knjiga kolumni i prijedloga, ali tko će pokrenuti Hrvate?

Jedini način za to je preuzeti vlast od šugo-četnika. Ako nam to ne uspije - otom potom.

p.s.

U vezi zadnjeg posta, nema problema, čujemo se, poslat ću vam i neke tekstove.

Ali nek pojasnim malo kaj sam htio reć: dosada se pravoslavac u Hrvatskoj morao ženiti, krstiti, pokopavati, itd... kao srbijanac, sada napokon čovjek pravoslavne vjere može otići u istinsku crkvu, a ne vojno-pljačkašku ispostavu tređerođenog (?) kraljevog sina save "svetoga", koji je u temelje te "crkve" utkao velikosrpstvo.

Zato spc nije crkva, već samo jedna od poluga velikosrpske politike koja NIKADA neće Hrvatsku ostaviti na miru; dok je stvaranje HPC, s druge strane - Blagoslov.

+1 #20 JOZO CUK 2011-09-28 13:08

Zaprepascujuce je da mnogi Hrvati kao Mijo i kao Hrvatica ne shvacaju da u hrvatskoj drzavi treba razlikovati tko je Hrvat a tko Srbin, ne po vjerskoj pripadnosti nego po osobnom izboru tko zeli biti Hrvata ili Srbin.

Ako netko tvrdi da su svi pravoslavci Srbi, ta je osoba zrtva velikosrpske politike osvajanja Hrvatske,ta osoba nije niti vjerski ispravno odgojena. Dapace ja cu slobodno uztvrditi da svi oni koji smatraju da su samo katolici Hrvati, a da pravoslavci, muslimani, adventisti i tako dalje, ne mogu biti Hrvati, nije nista drugo nego proizvog velikosrpske politike kako umanjiti broj hrvatskoga naroda. Zar Miji i Hrvatici nije poznato da je majka Dr. Ante Starcevica,koje ga je hrvatski narod nazvao otac domovine Hrvatske, bila pravoslavka po vjerskom orpredjeljenju ali izvrsna Hrvatica, koja ve odgojila svoga sina da nostane velikan velikana hrvatskoga naroda.Takvih hrvatskih rodoljuba, pravoslavne vjeroispovijest i ima vrlo mnogo.Samo cu napomenuti nekolik: skladatelj hrvatske Himne, Josip Runjanin i slavni general Svetozar Borojevic.

Da takvo sto recete u Australiji, jednoj od najnaprednijih zemalja svijeta, sto se tice postivanja ljudskih prava, vi bih gospodo bili sudski progonjeni zbog vjerske ne snosljivosti i oduzimanja prava ljudskom bicu da bude ono sto zeli biti.Jos jedno: u Australiji postoji 148 raznih narodnosnih skupina,zajedni ca, i jos vise vjerskih zajednica, ali smo mi za Australce svi Australci. Zasto onda u Hrvatskoj,svi koji su izabrali zivjeti u Hrvatskoj nebi mogli biti Hrvti, bez razlike kojoj vjerskoj zajednici pripadali? Dapace trebali bih biti. Zasto onda i pravoslavan vjernik u Hrvatskoj ne bih mogao biti Hrvat? Savkako da bih, kod svijestnih Hrvata i Hrvatica.

Jozo Cuk
Melbourne 29.Rujna 2011

#21 Ivo Matanović 2011-09-28 13:47

Evala ti Jozo
Koristim prigodu da na ovo javljanje našeg dragog Joze izvijestim svekoliko čitateljstvo Dragovoljca, da je gospodin Jozo Ćuk jedan od prvih naših Hrvata koji se je učlanio u Zajednicu i koji je i financijski darovao zajednicu.
Jozo neka ti Bog podari dug život -
Bog i Hrvati - ma koje vjere bili!

#22 MIJO F 2011-09-28 13:54

Citat Ivo Matanović:

Evala ti Jozo
Koristim prigodu da na ovo javljanje našeg dragog Joze izvijestim svekoliko čitateljstvo Dragovoljca, da je gospodin Jozo Ćuk jedan od prvih naših Hrvata koji se je učlanio u Zajednicu i koji je i financijski darovao zajednicu.
Jozo neka ti Bog podari dug život -
Bog i Hrvati - ma koje vjere bili!

http://www.tportal.hr/tema?keywords=mijo+maljkovi%C4%87

 

0 #23 MIJO F 2011-09-28 14:03

Jozo Cuk Melbourne 29.Rujna 2011..oprosti dragi prijatelju..baš naprotiv i nije mi jasno kako si to krivo isčitao..za mati dr Ante Starčevića sam bar 10-ak puta već ovdje obrazložio..ma taman da je bila i srpkinja..jako mi je žao Jozo,kako to nisi uočio,a to usmenom predajom radim već dobrih 30-ak i više godina..LP..MFP!

Осталось "Скачать драйвер для nvidia geforce 7600 gs"еще достаточно, чтобы выпить за наше "Womanizer britney spears скачать"здоровье.

Не отрывая взгляда, я отыскал сигарету, "Скачать keygen для программы tilmash1.5"прикурил, затянулся.

А еще мне было очень "Скачать песни леры леры неприятно"любопытно, есть ли у нее при себе оружие.

но только в "История игрушек игра видео"хрестоматиях и учебниках естествознания.

Увидев его "Чертежи самодельных лодок"снова, проведя взглядом по его ягодицам "Драйвера на звук nvidia"и бедрам под "Драйвера для usb для pc"поношенными джинсами, по шрамам вокруг рта и "Аську 2005 скачать бесплатно"под подбородком, я ощутил сильное "Донцова скачать новые книги"эротическое возбуждение.

Только я сделал такой вывод, как началось новое изменение в области плеч и живота.

Komentari (0)
Komentiraj
Vaši kontakt detalji:
Komentar:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img]   
:D:angry::angry-red::evil::idea::love::x:no-comments::ooo::pirate::?::(:sleep::););)):0
Security
Molim unesite anti-spam kod sa slike.
 
RocketTheme Joomla Templates
generic xenical 60 mg